„Cross Curricular Resources for Young Learners” – książka oparta na założeniach CLIL

Poniżej znajduje się przykład książki opartej na założeniach CLIL, z której korzystam na dodatkowych zajęciach z języka angielskiego w klasie 3. Książka nosi tytuł „Cross Curricular Resources for Young Learners” i została wydana przez wydawnictwo Oxford. Zawiera ona plany zajęć, sugestie i pomysły oraz materiały do kserowania.

Poruszana tematyka:

  • Growing (Living or non-living, Plants, Animals, Humans)
  • All about me (Keeping healthy, Me and my senses, Human body)
  • The word around me (Moving around, Planet Earth, Where in the World)
  • Time travelling (Dinosaurs, Romans, Ancient Egypt)

Przykładowo możemy omówić rozwój żaby, rozwój roślin, ludzkie ciało, zmysły. W formie zabawy dzieci mogą tworzyć mapy swojej okolicy, czy też uczyć się o dinozaurach.

Sporo korzystam z tej książki i muszę przyznać, że tematy oraz proponowana forma jest dla dzieci interesująca. Jak najbardziej polecam tę publikację na zajęcia oparte o założenia CLIL dla młodszych uczniów.

Advertisements

3 thoughts on “„Cross Curricular Resources for Young Learners” – książka oparta na założeniach CLIL

  1. Pingback: Hidden picture |

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s